Deklaracja Dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest niezgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Przygotowanie Deklaracji Dostępności
Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez Utilitia Sp. z o.o. na Rzecz Dostępności Cyfrowej.
Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością cyfrową tej strony internetowej prosimy o kontakt z Departamentem Marki i Komunikacji Marketingowej w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach pod nr telefonu +48327180765 lub mejlowo km@metropoliagzm.pl.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów. Żądania należy składać na adres e-mail dostepnosc@metropoliagzm.pl. Za rozpatrywanie uwag i żądań odpowiada dyrektor Departamentu Marki i Komunikacji Marketingowej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, tel. +48327180765.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- informację, w którym dokładnie miejscu jest problem z dostępnością cyfrową,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailowo:
Górnośląsko – Zagłębiowska Metropolia,
Adres: ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice,
mail: urzad@metropoliagzm.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii udostępnia następujące aplikacje mobilne:
- Transport GZM w wersji dla systemu Android – sprawdź deklarację dostępności aplikacji Transport GZM (Android)
- Transport GZM w wersji dla systemu iOS – sprawdź deklarację dostępności aplikacji Transport GZM (iOS)
- M2GOinfo w wersji dla systemu Android – sprawdź deklarację dostępności aplikacji M2GOinfo (Android)
- M2GOinfo w wersji dla systemu iOS – sprawdź deklarację dostępności aplikacji M2GOinfo (iOS)
- Metrorower w wersji dla systemu Android – sprawdź deklarację dostępności aplikacji Metrorower (Android)
- Metrorower w wersji dla systemu iOS – sprawdź deklarację dostępności aplikacji Metrorower (iOS)